Cerca nel blog

Cicerenella - Testi Accordi Video Concerto

-->


Cicerenella - Testo Accordi Video Concerto


Intro Re- Sol Do Re- Mi La-
Re- Sol Do Re- Mi La-

Re- Sol Do Re-
Cicerenella mia
Mi La-
si' bona e bella!

Re- Sol Do Re- Mi La-
Cicerenella teneva no gallo tutta la notte nce jeva a cavallo
Re- Sol Do Re- Mi La-
Cicerenella teneva no gallo tutta la notte nce jeva a cavallo
Re- Sol Do Re- Mi La-
essa nce jeva pò senza la sella chisto è lo gallo de Cicerenella
Re- Sol Do Re- Mi La-
essa nce jeva pò senza la sella chisto è lo gallo de Cicerenella.

Re- Sol Do Re-
Cicerenella mia
Mi La-
si' bona e bella!

Cicerenella tenea na gallina faceva ll'ova de sera e matina,
l'avea mparata a magnà farenella chesta è 'a gallina de Cicerenella.
Cicerenella teneva na votte metteva da coppa e asceva da sotto,
ma nun teneva tompagno e cannella chesta è la votte de Cicerenella.

Cicerenella mia
si' bona e bella!

Cicerenella teneva no culo ca pareva no cofenaturo,
e l'ammustava la notte 'di stelle chisto è lo culo de Cicerenella.
Cicerenella teneva 'na vacca c'aizava la coda e mustava la 'ntacca,
ma no' tteneva né ossa né pelle chesta è la vacca de Cicerenella

Cicerenella mia
si' bona e bella!

Cicerenella s'aizava 'a matina menava 'e pisci int' o mantesino,
uno fujette de sott' a vunnella chisto è lo pesce de Cicerenella.

Cicerenella mia
si' bona e bella!
-->




Peppe Barra - CICERENELLA Cicerenella (Roberto Murolo) Cicerenella NCCP Cicerenella - Meza de Seje Genny Valentino - Cicerenella cicerenella Cicerenella - Napulantica Sergio Bruni Cicerenella Cicerenella Peppe Barra - Cicerenella Cicerenella chitarre battenti e flauto Tarantella Cicerenella Etnicanto Ensemble Live - Cicerenella terramaris - cicerenella La tarantella di Cicerenella, for descant recorder and guitar [LA PARANZA DEL GECO] plays "CICERENELLA" Cicerenella - Lina Senese Scetapopolo in concerto - Poggiomarino - Cicerenella CICERENELLA CICERENELLA.mpg franco staco cicerenella(1).AVI Improvisation n. 23, upon "La Tarantella di Cicerenella" Cicerenella ETNOMUSICANTES - Cicerenella Trio Tarantae - Cicerenella cicerenella Cicerenella - Arce in piazza.mp4 ASHRAM @ CICERENELLA Cicerenella i tifatea - cicerenella Cicerenella "Cicerenella" (Taranterrae Live @ Leuciana Festival 09) Cicerenella Cantata dai Napili Incanto scatenati Carlo Muccio - Servizio dell'Oca-Cicerenella.wmv ASHRAM @ CICERENELLA Jesce sole NCCP - Cicerenella 1972 Cicerenella a Montevergine.mp4 Cicerenella Cicerenella Tropea Luglio 2009 Sonamundi Live - Festa Etnica e Popolare al Tempio - Cicerenella Festa Pannese Cicerenella Napolincanto in concerto a Isernia - "Cicerenella" e "Lo Guarracino" mix cicerenella e le mie opere cicerenella cicerenella.wmv cicerenella Gianni Lamagna & Pino De Vittorio - Cicerenella Bandanova - Cicerenella Cilento Tarant - Cicerenella Tarantella - LO GUARRACINO - CICERENELLA.flv tarcisio ciavardini cicerenella polifonisti di guarcino I Villanella - Cicerenella A' SPIGA ROSSA DI PETINA (SA) CICERENELLA..CICERENELLA (Oscar Di Maio)CICERENELLA Cicerenella SUONI - 7/10 Cicerenella - Festa Artusiana Forlimpopoli 20-06-09 Arturo Tallini plays Cicerenella with voices AEQUANA,RIVA DEL GARDA, CICERENELLA Cicerenella Cicerenella.m4v I Cantimbanchi, Cicerenella, Letizia Fiorenza, David Sautter I Tammore - Cicerenella I Villanella - Cicerenella LIVE Cicerenella live- i tammorrari sparsi Cicerenella - Demotikos "Maggio Nocerino 2009" Vincenzo Ciccarelli con l'Orchestra di Mimi Palmireo "CIcerenella" Cicerenella - Montemarano 06 marzo 2011 ore 12.00 SI - J suona "Cicerenella" di Peppe Barra Musica popolare Castel San Lorenzo - Cicerenella - Sibbenga Sunammo Cicerenella CICERENELLA Cicerenella - I Cantimbanchi (Letizia Fiorenza & David Sautter)PICARIELLI " CICERENELLA" Anonimo / Cicerenella (elab. Luigi De Filippi)Two Pisces in Alto Mare live - Cicerenella.mp4 Belle-Ile-en-Mer - Cicerenella - KCJB - Direct au Kervi - 12 avril 2009 Cicerenella_impro_Marammè Cicirinella CANTI POPOLARI GIOIESI: CICIRINELLA Cecerenella

Nessun commento:

Posta un commento