Cerca nel blog

Testo Cu Ti Lu Dissi Tarantella Siciliana Testo Accordi Video Concerto

-->


-->


Cu ti lu dissi - Tarantella Siciliana Testo Accordi Video Concerto


Tempo 3\4 - Valzer

Intro: Re- La- Mi7 La-
Re- La- Mi7 La-

La-
Cu ti lu dissi ca t'haju a lassari
Mi7 La-
megliu la morti e no chistu duluri
Re- La-
ahj ahj ahj ahj moru moru moru moru
Mi7 La-
ciatu di lu me cori l'amuri miu si tu,
Re- La-
ahj ahj ahj ahj moru moru moru moru
Mi7 La-
ciatu di lu me cori l'amuri miu si tu.

Strumentale: Re- La- Mi7 La-
Re- La- Mi7 La-

Cu ti lu dissi a tia nicuzza
lu cori mi scricchia a picca a picca a picca a picca
ahj ahj ahj ahj moru moru moru moru
ciatu di lu me cori l'amuri miu si tu,
ahj ahj ahj ahj moru moru moru moru
ciatu di lu me cori l'amuri miu si tu.

Strumentale: Re- La- Mi7 La-
Re- La- Mi7 La-

Lu primu amuri lu fici cu tia
e tu schifusa ti stai scurdannu a mia
paci facemo oh nicaredda mia
ciatu di l'arma mia (l'amuri miu si tu),
paci facemo oh nicaredda mia
ciatu di l'arma mia (l'amuri miu si tu).

Strumentale: Re- La- Mi7 La-
Re- La- Mi7 La-
-->




Cu ti lu dissi - Rosa Balistreri Carmen Consoli canta "Cu ti lu dissi" di Rosa Balistreri Carmen Consoli - Cu ti lu dissi - Live @ San Francisco Carmen Consoli - Cu ti lu dissi Rosa Balistreri - Cu ti lu dissi Paola Turci - Cu Ti Lu Dissi (Tributo A Rosa Balistreri) CU TI LU DISSI - Mara Eli Cu ti lu dissi - Katres CU TI LU DISSI karaoke in Siciliano Sicilia Folk Cu ti lu dissi cu ti lu dissi Paola Turci "Cu ti lu dissi" CU TI LU DISSI (Omaggio a Rosa Balistreri) Cu Ti Lu Dissi mazurka Carmen Consoli - Cu ti lu dissi - Raduno Fan Club 2008 cu ti lu dissi Carmen Consoli performing Cu Ti Lu Dissi live @ Regattabar Jazz Club CU TI LU DISSI (Rosa Balistreri) nuova versionecu ti lu dissi, rosa balistreri, cover by: nicolo todaro nicholas Cu ti lu dissi - Merce Fresca Band Mario Incudine - Cu ti lu dissi Carmen Consoli - Cu ti lu dissi cu ti lu dissi (completo) cu ti lu dissi - enza pagliara Rosa Balistreri ( CU TI LU DISSI) versione latin Rita Botto - Cu ti lu Dissi Paola Turci - Cu ti lu dissi Cu ti lu Dissi orchestrale con 18 bambini che suonano la chitarra.mpg Cu ti lu dissi - Carmen Consoli live VII raduno ufficiale Cu ti lu dissi, rosa balistreri, cover by: nicolo todaro Omaggio a Rosa, Cu ti lu dissi Cu ti lu dissi - PUPI DI SURFARO live MedFest 0910(10) Roberto Alagna - Malagueña salerosa / Cu ti lu dissiRoberto Alagna - Cu ti lu dissi - Bayonne 2010Cu ti lu dissi - Live AcousticAlessandro Grazian "Cu ti lu dissi"CU TI LU DISSI.wmvCU TI LU DISSI CALANDRA&CALANDRACarmen Consoli - Cu Ti Lu Dissi [HD]Paola Turci - Cu ti lu dissiCU TI LU DISSI tradicional siciliana Rosa Balestrericu ti lu dissiCu ti lu dissi 'AzZBand en ValladolidCu ti lu dissi.avicu ti lu dissicu ti lu dissiCu ti lu dissi - PUPI DI SURFARO live Naxos Folk Festival 2010Carmen Consoli Cu ti lu dissi - Showcase "Elettra", 9 Novembre 2009 @ FNAC NapolCU TI LU DISSI. Rosa balistreriCu ti lu dissi, Carmen Consoli - Cover BIRGI MOZIA CANTO SICILIANO VIRGINIA CU TI LU DISSI cu ti lu dissi Cu ti lu dissi - PUPI DI SURFARO live Festival Etnico Internazionale 2010Cu ti lu dissi.VOB Cu ti lu dissi Marina Macrì Carbone. Cu ti lu dissi Cu ti lu dissi - Mara Eli ENZA PAGLIARA (con L'ALBERO DI MAGGIO) - "CU TI LU DISSI" Carlo Boccuzzi - CU TI LU DISSI (Cover R. Balistreri) CU TI LU DISSI canzone popolare siciliana di Rosa Balistreri.Cu ti lu dissi Cu ti lu dissi (cover CarmenConsoli) di Sara Iarrobino Salentrio - Cu ti lu dissi.AVI Laura Mollica_Mario Incudine_ Cu ti lu dissi CU TI LU DISSI.mpg Cu ti lu dissi - PUPI DI SURFARO Cu ti lu dissi - Katres n'importe quoiMario Incudine Band: Cu ti lu dissi I Calandra & Calandra cantano Cu Ti lu Dissi alla Manifestazione "SEI CON NOI"cu ti lu dissiCu ti lu dissi - @Auditorium (l'anello mancante) by Carmen ConsoliCarmen Consoli - Cu ti lu dissi - Live at Quasimodo, BerlinCu Ti Lu DissiCu ti lu dissicu ti lu dissi - Januaria e Valerio MazzaCu ti lu dissiCu ti lu dissiCarmen - Cu ti lu dissiCu ti lu dissi.......CARMEN CONSOLI cu ti lu dissi I SUONI DELLE DOLOMITIcu ti lu dissiCU TI LU DISSI- I RACULMET RIESI- MEMORIAL ROSA BALISTRERICu ti lu dissi (KalabrianSoul)Cu ti lu dissiCu ti lu dissi?Carmen Consoli - Cu Ti Lu DissiCarmen Consoli - Cu ti lu dissi teatro reggio calabriaCu ti lu dissi:::cicafusa's webcam sab 16 ott 2010 09:29:48 PDTcu ti lu dissicu ti lu dissi.mpgI Ragazzi dello Jato - cu ti lu dissiPaola Turci - Cu ti lu dissi - Live a Placanica (RC), 19/9/2010 (filmed by NelloI Calandra & Calandra cantano Cu ti lu Dissi a TRM - Emittente Televisiva RegionCU TI LU DISSI- i RACULMET in concertoCu ti lu dissi(Francesca Amato, Alfonso Gagliardo, Giovanni Costantino)Salvatore Di Stefano CU TI LU DISSICu ti lu dissi - Patrizia Genova- Gruppo Amuri AmuriCU TI LU DISSI.mpgPeppe e Lina - Cu ti lu dissi -Cu ti lu dissi - luna e laltriCu ti lu dissiCu ti lu dissi al Cantagiro.Carmen Consoli ospite a Domenica In 7 giorni - 25/10/2009 - Parte 0Carmen Consoli ospite a Domenica In 7 giorni - 25/10/2009 - Parte 1Rita Botto: Cu ti li dissi

1 commento:

  1. Ha un tempo di valzer all'inizio? Difficili gli accordi? Bello il testo di "Cu ti lu dissi" di Rosa Balistreri. E sto pubblicando un testo sul mio blog a proposito di questa canzone. Magari commento anche sul vostro profilo Facebook.

    RispondiElimina